کارواش بخار در محل | بلاگ

کارواش بخار در محل

ساخت وبلاگ

امکانات وب

کارواش بخار استاندارد

در کارواش بخار برای اینکه بتوان تمامی چربی ها را از بین برد به دمای بالای ۱۰۰ درجه سانتی گراد و نیز بخار پر فشار نیاز داریم. تامین این دما و فشار نیازمند مخازن و تجهیزاتی می باشد. که باید کاملا استاندارد و ایمن باشد. در صورت استفاده از کارولش بخار غیراستاندارد همیشه احتمال انفجار وجود دارد.

هنگام خرید کارواش بخار همیشه به استاندارد ها و مجوز های شرکت تولید  کننده توجه نموده و اطمینان حاصل کنید استاتدارد ها اصل باشد. زیرا در صورت هر گونه اشتباه ممکن است کارواش دچار صدمات و آسیب های جبران ناپذیری گردد.

کارواش بخار استاندارد

دیده شده است در کارواش ها به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و نیز استفاده از دستگاه های غیر استاندارد حوادث ناگولری به وقوع پیوسته و صدمات جانی نیز در پی داشته است. به این دلیل تاکید می شود ، حتما در کارواش ها از کارواش بخار استاندارد و با کیفیت استفاده گردد. تکنولوژی های ساخت کارواش بخار متنوع می باشد . ولی در کل دو نوع تکنولوژی برلی ساخت کارواش بخار مورد استفاده قرار می گیرد.

در کارواش بخار که از دیگ بخار جهت تولید بخار استفاده می شود ، باید از تجهیزات بسیار با کیفیت استفاده کرد. زیرا زمانی که بخار آب تحت فشار قرار می گیرد ، خطر انفجار و سوختگی وجود دارد. نوع دیگر کارواش بخار ، که با نام کارواش بخار ژنراتوری شناخته می شود ،  بخار در حین رسیدن به نازال تولید می شود. و باید جنس لوله و نازال به بهترین کیفیت ممکن باشد و در اثر تماس دست با لنس زیاد داغ نشود.

کارواش بخار در محل...
ما را در سایت کارواش بخار در محل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فرشید حسینی بازدید : 118 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 20:35